aug
30

Most egy kicsit más bőrbetegségről fogok szót ejteni, amely szintén elég gyakori, amely nem más mint az ekcéma. Az ekcémás betegség nagyon sok ember életét keseríti meg és nehezíti meg a mindennapokat, így fontosnak tartom, hogy egy bejegyzésben beszéljek erről a betegségről és tanácsot adjak a kezelésével kapcsolatban.

Az ekcéma kezelése nem is olyan egyszerű, mint ahogyan sok sok ember gondolja. Édesanyámnak is van komoly ekcémája a kezén és sok dologban akadályozza így például a mosogatásban is. Az én ekcémám valamivel gyengébb és nem okoz olyan nagy fejfájást így a kezelése során sem volt probléma és nem újult ki újra és újra. 

Ekcémás megbetegedés esetén vagy ha csak apró jeleit tapasztaljuk az ekcémának, fontos hogy orvoshoz kell fordulni és tanácsot kérni a kezelése ügyében. Én sokáig nem mentem el dokihoz, mert bár láttam, hogy egy kis bőrpír jelentkezett a kezemen, de álmomban nem gondoltam volna hogy az ekcéma első tünete az, így nem is foglalkoztam vele és a kezelésével sem. Azonban mint később kiderült, ahogy az orvosom mondta, hogy az ekcémás betegséget a legjobb, ha minél hamarabb elkezdik kezelni és akkor frankón kordába lehet tartani az amúgy kellemetlen bőrbetegséget.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://narancsborkezelese.blog.hu/api/trackback/id/tr763191696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása