sze
9

 Sok tinédzser szenved a pattanások okozta kínos szituációk miatt. Több megkeresés érkezett a blog szerkesztőségéhez, hogy a pattanások eltüntetése legyen a következő témánk, amelyben részletesen leírjuk, milyen módszerek alkalmazhatóak a pattanások ellen.

Megpróbálom a saját tapasztalataimat összegyűjteni a pattanások eltüntetésével kapcsolatban, ahhoz hogy átfogó képet kapjatok ezzel a bosszantó problémával kapcsolatban. 
Amikor tizenéves koromban először megjelentek a pattanások az arcomon majd a hátamon is, eleinte nem foglalkoztam az eltüntetésükkel, azonban mikor egyre zavaróbbá vált, és kezdtem cikinek érezni a pattanások jelenlétét, elkezdtem gondolkodni, hogy mit is lehetne használni a pattanások eltüntetésére és kezelésére.

Édesapám ajánlotta hogy minden nap házi szappannal szépen mossak alaposan arcot, ha kell többször is ugyanis a pattanások kialakulásának a fő oka a zsíros bőr, így ha a bőrt megfelelően tisztán tudjuk tartani egész nap, akkor a pattanások eltüntetése sem lesz probléma számunkra. Neki ez jött be anno így ezt tudta ajánlani.
 

Természetesen jártam kozmetikushoz is, aki esetileg tudta kezelni a pattanásaimat azzal, hogy nagy fájdalmak árán eltüntette az arcomról őket. De ez nyilván nem egy hosszútávú megoldás. 

Kipróbáltam egy márkás cég arclemosó tonikját és arcradírját, hátha az segíteni tud a pattanások kezelésében. Azonban ezek nem bizonyultak túl hatékonynak. Nekem a leginkább ami bevált és időlegesen is de sikerült eltüntetni vele a pattanásokat az egy ilyen kis ceruza alakú pattanások eltüntetésére alkalmas kenőcs volt. Amit én úgy használtam, hogy amint kinyomtam a meggyűlt pattanást egyből rákentem belőle. Ilyenkor enyhén csípett de meg lehet szokni. Nagyon jól összehúzza a pattanás kinyomása után maradt heget. A másik nagyon hatásos megoldás a pattanások eltüntetésére az aloe vera kezelés volt. Itthon mi tartunk egy nagy aloe vera tövet, amelyet egyébként bármilyen virágpiacon be lehet szerezni és fél év alatt megnő nagyra. És a levelét letörve a levelében lévő kocsonyás nyálkás lével bekentem napjában többször az arcomat, majd hagytam rászáradni. Ez nagyon hatékony megoldást nyújtott a pattanások eltüntetésében.

Azonban szerintem mindenkinek más a bőrtípusa így teljesen más és más gyógymódok kezelik hatékonyan a pattanásokat. Tehát próbálgassátok a különböző pattanások eltüntetésére alkalmas gyógymódokat és, ha valami jó tapasztalatotok van írjátok le ide kommentbe!

A bejegyzés trackback címe:

https://narancsborkezelese.blog.hu/api/trackback/id/tr913214848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása