sze
12

 A mai bejegyzésemben a téma  a szemölcs eltávolítása. Mivel nekem is van/volt/ lesz szemölcs a bőrömön így már némi rutinnal rendelkezem az ügyben, hogy hol milyen hatékonyan tudják eltávolítani ezt a furcsa és szembetűnő bőr elváltozást.

Az előző mondatban úgy fogalmaztam, hogy van/volt/lesz szemölcsöm. MIért mondtam ezt?

Azért mert a szemölcs alapjában véve egy vírus egy gomba okozta fertőzéses betegség amely nem kezelhető és, ha a szemölcsöt eltávolítják a bőrünkről egy idő múlva, ami lehet néhány hónap néhány év is, újra ki fog alakulni. Nekem pont most kezdett vissza nőni a a szemölcsöm a térdemen amit kb. 7 éve távolítottak el.

Én először amikor elhatároztam a szemölcs eltávolítását, akkor egyből mentem az SZTK-ba megkérdeztem a portást, hogy hol van a  sebészet. Kérdezi miért megyek mondom neki szemölcs eltávolítása ügyében. Erre mondja az öreg, hogy felejtsem el, ha jót akarok magamnak. A sebészeten kivágják a szemölcsöt a bőrből , ami után heg marad. Menjek inkább a bőrgyógyáaszatra a szemölcs eltávolítása ügyében. Jó úgy is tettem elmentem a bőrgyógyászatra,  hogy leszedessem a szemölcsöt.

Bemegyek, mondom a dokinak, hogy szemölcs a térden, eltávolítani de sürgősen mert zavarja az összképet. Fogta a doki megnézte nagyítóval, mondta no problem eltávolítja a szemölcsöt egy perc alatt. 

Előkapott egy injekciós tűt. Na akkor azért nagyra tágult a pupillám. Fogta belenyomta, attól igy kicsit földuzzadt a bőr a szemölcsnél. Majd hozott valami lézerkardot aztán oda pörkölt  a szemölcsnek hogy megtörténhessen az eltávolítása. Ez utóbbi műveletet már nem igen mertem nézni. De bevallom az injekció fájt a legjobban az egészben. 

Amikor én csináltattam ezt, akkor még nem voltak ilyen magán klinikák ahol 5000 forintért lézerrel eltávolítják a szemölcsöt. Így a legolcsóbb megoldás volt a leghatékonyabb is. Gyorsan bementem a rendelőbe és oclsón a tb-m fedezete alatt eltávolították a szemölcsöt a lábamról.

Utána még pár napig kellett sebtapaszt tenni rá, meg valami égésre való spray-vel kezelgetni de semmi komoly. És a bőrön nyoma sem volt a szemölcsnek utána. Egészen mostanáig. Újra fontolgatom, hogy elrobogok a bőrgyógyászatra és kérem a szemölcs eltávolítását. Jobb gyorsan túl lenni az ilyesmin... :D

 

A bejegyzés trackback címe:

https://narancsborkezelese.blog.hu/api/trackback/id/tr403220829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása