feb
1

Új hobbynak hódolok, de mit is mondok szinte minden velem egyidős gyerek, mégpedig a zumbának.

A zumba történetéről pár mondatban, hogy hogyan is alakult ki… a zumba egy kolumbiai kis városból indult még pedig úgy, hogy egy aerobikedző az órájára nem vitte el az összeválogatott zenéit, s csak kedvenc latin gyűjteménye volt nála, mely csupa klasszikus salsa és cumbia slágerekből állt. Arra készült az oktató, hogy ismét harcolnia kell a résztvevőkkel, azért hogy rendesen csinálják a feladatokat, de ehelyett egy remek hangulatú zumba edzést tartott az aerobik helyett.

Maga a zumba szó partyt jelent, ennek megfelelően az edzések, amiket az oktató tartott vidám hangulatban teltek, s a résztvevők mindig csak azt vették észre, hogy máris vége a foglalkozásnak. Tehát az első véletlen zumba edzés után az oktató forradalmazta ezt a mozgás fajtát.

Az én hobbym is lett ez a mozgásforma, hisz mint az első edzés résztvevőit engem is rabul ejtett a zene és a hangulat. Általában heti két aerobikfoglalkozáson vettem részt, míg nem egy egészség nap alkalmával kipróbáltam a zumba edzést, melyről már sokat hallottam. Az osztálytársaim befűztek, hogy kísérjem el őket, s mivel szeretem az új dolgokat belevágtam. Az elején kicsit furcsa és vicces volt, mert a ritmus érzékem cserbenhagyott, vagyis úgyis mondhatjuk, hogy tiszteltem a ritmust. sosem léptem rá.. Aztán szépen lassan belejöttem, s már másoktól nem zavartatva jól éreztem magam.

Attól a naptól fogva az aerobikot megtartva beiktatok heti két zumba edzést is, hogy minden 

A bejegyzés trackback címe:

https://narancsborkezelese.blog.hu/api/trackback/id/tr484044556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása