jan
21

Honnan veszed, hogy a gyógymasszázs olyan nagyon drága? Voltál te már egyáltalán gyógymasszázson? Engem sokszor masszíroztak már a lábsérülésem miatt, a rehabilitáció része, semmi extra költséggel nem járt soha. A gyógymasszázs mellesleg nem kizárólag rehabilitációra jó, egyszerűen fel is frissít. Egy jó gyógymasszázs felér egy vérátömlesztéssel, nekem elhiheted. Voltam már sok helyen, mondom nekem a lábam miatt kellett, de amikor már nem volt javasolt, azaz már nem volt kötelező a gyógymasszázs, én mégis el-el mentem, mert annyira jól esett. A gyógymasszázs miután már elveszti a gyógyító funkcióját az ember életében, még mindig nagyon hasznos dolog lehet.

Áttértem később a gyógymasszázsnak köszönhetően egy egészen más életvitelre, meg akartam azt őrizni, amit a gyógymasszázzsal elértünk. Mellesleg nem fontos neked gyógymasszázst csináltatni, ha semmi bajod nincs, minek kell keresni? Menj egy egy masszórhöz, biztos van tapasztalata a gyógymasszázs területén, vele beszélgethetsz a gyógymasszázsról, arról, hogy mire alkalmazzák, és egyáltalán milyen bajok esetén érdemes magával a gyógymasszázzsal kezdeni. Kiderül majd, kell-e terápia, vagy elég ha gyógymasszázs helyett hozzá elmész, és ő jól legyúr heti egyszer, és kész. Ha nagyon biztos akarsz lenni a dolgodban a gyógymasszázzsal kapcsolatban, keress meg egy orvost, vagy akár a házorvos is adhat tanácsot ebben a kérdésben. Én személy szerint nem kérnék az én háziorvosomtól tanácsot a gyógymasszázst illetően, mert nem ért semmihez, de ha neked esetleg szerencsés módon egy rendes orvosod van, biztos, hogy informálni fog a gyógymasszázs előnyeiről, meg arról, hogy egyáltalán szükséged van-e a gyógymasszázsra.

A bejegyzés trackback címe:

https://narancsborkezelese.blog.hu/api/trackback/id/tr783629608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása