sze
11

 Egy igen érdekes levelet kaptam a minap az egyik ismerősömtől. Azzal a problémával fordult hozzám, hogy egy pattanás szerű sebet talált a nemi szervén. A levél igen érdekes és különös, ezért gondoltam publikálom, hátha másoknak is volt pattanás a nemi szervén és tud segíteni.



" Kedves solution

Azzal a kérdéssel/kéréssel fordulok hozzád és a blogod olvasóihoz, hogy segítsetek nekem egy érdekes jelenség vagy betegség kiderítésében. A minap vettem észre miközben fürödtem, hogy a nemi szervemen egy pattanásnak látszó piros seb van. Kétségbe estem és próbáltam az internteten rákeresni hogy tényleg pattanás e az ami a nemi szervemen van vagy valami más kiütés vagy kelés. Beírtam a google-be, hogy pattanás a nemi szerven, de elég sokféle információt olvastam, így nem mertem semmit tenni a pattanással a nemi szervemen. Mert ugye arra gondoltam, hogy lehet hogy mégsem az amit a neten írnak. Nem akartam, hogy valami rosszat tegyek a pattanással a nemi szervemen.

Nem tudom, hogy valaki van e akinek szintén pattanás volt a nemi szervén, de legyetek szívesek és publikáljátok ezt a levelet hátha valaki hasonló cipőben jár és szintén pattanás van a nemi szervén. Remélem lesz valaki aki tud segíteni ebben a kellemetlen problémában és hatékony megoldást tud nyújtani  a pattanásra a nemi szervemen."

Íme a levél. Segítsetek, hogy barátunk kezelhesse a nemi szerven lévő pattanást.

A bejegyzés trackback címe:

https://narancsborkezelese.blog.hu/api/trackback/id/tr943219175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása