okt
1

Szia!

A múltkor kérdezted, hogy hova szeretnék menni továbbtanulni. Meg fogsz lepődni, de orvosi pályára szeretnék menni: ) A bőrgyógyászat ami igazán érdekel, így az öt év általános orvos utána bőrgyógyásznak szakosodnék. Persze a szüleim nagyon támogatnak, a barátaim közül sokan féltenek a sok tanulástól, amit már elég korán el kell kezdenem, hiszen nagyon jó lenne két ötös emelt szintű biosz és kémia érettségi. Meg a nyelvvizsgát is meg kéne csinálni:S Rögös út vezet a bőrgyógyászatigJ Egyébként első tapaszatom ezzel kapcsolatban nyolc éves koromban történt. Akkor még nem ismertük egymás, így nem láthattad, hogy a bal kézfejemen volt egy elég nagy anyajegy.

A háziorvos javasolta, hogy vetessük le, nehogy elfertőződjön, így hát elmentünk egy magán bőrgyógyászati klinikára. A műtéttől nagyon féltem (mondom, még csak nyolc éves voltam!!), de a bőrgyógyász főorvos nagyon szimpatikus volt nekem. Nagyon okosnak látszott, de vicces is volt, így kicsit enyhült a félelmem. A műtét után sokáig furcsa volt, mert addig, úgy különböztettem meg a jobb kezemet a baltól, hogy a jobbon nem volt anyajegy, így egy kicsit gondban voltam néha:D. Egyébként nem tudom, hogy ennek a történetnek, köze van-e ahhoz, hogy én bőrgyógyász akarok lenni, tény, hogy nagyon bírtam azt az orvost. A biológiát nagyon szeretem, a kémiával még nem vagyok teljesen kibékülve, de remélem az is menni fog, aztán összejön a felvételi.

A bőrgyógyászok állítólag sokat keresnek, amúgy, mert a gazdag emberek feleségei vagyonokat költenek, hogy megszépítsék bőrüket. Remélem majd nekem is saját bőrgyógyászati klinikám lesz. De az még a jövő. Addig még elég kemény utat meg kell járnom, elsősorban felfejlődni kémiából az emelt szint ötöséig, biosszal talán nem lesz gond. Ja, meg szoktam bőrgyógyászati szakkönyveket is olvasni, bár még elég nehéz, sok mindent értek belőle. Remélem jól vagy, majd írd meg mi van veled mostanában.
Na szia:
Gergő

A bejegyzés trackback címe:

https://narancsborkezelese.blog.hu/api/trackback/id/tr303270495

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása