jan
31

 Napjainkban nagyon fontos szerepet játszik az életünkben, hogy nem csak lelkileg, hanem testileg is elégedettek legyünk önmagunkkal, persze a két dolog szoros összefüggésben van egymással, ugyanis ha nem zavarja az embert például, hogy van rajta pár felesleges kiló akkor is lehet boldog, viszont ha valaki sovány és beképzeli, hogy ő igenis kövér akkor azaz ember sosem lesz boldog, hisz nem elégedett önmagával.

Személy szerint én jó kedélyű hölgy vagyok, aki elégedett önmagával, de ezért sokat teszek főleg azért, hogy a testemmel meg legyek elégedve. Rengeteget sportolok, gyakran járok a hetedik kerületi konditerembe, hogy formában tartsam magam. Lakhelyemhez ez a legközelebb eső terem, de nem csak emiatt szeretek ide járni, hanem mert baráti a légkör a gépek újszerűek és széles a választék.

Elmesélem, hogy akadtam a teremre. Interneten nézelődtem, hátha találok olcsó termet a közelemben, de az majdnem cserbenhagyott, mikor az egyik osztálytársam mondta, hogy ő is egy hetedik kerületi konditerembe jár, ami nagyon jó és olcsó is. Megadta az weboldalának címét.

A neten megnéztem az árakat, a gépeket, a nyitva tartást, s akcióba is botlottam, hisz az első alkalom ingyenes volt, hogy kipróbálhassa az ember, hogy mire vállalkozik. Elhívtam egyik barátnőmet is, aki annyira nem rajong a konditermekért, mégis sikerült befűznöm, hogy kísérjen el. Már az első alkalommal kedvesen fogadtak az itt dolgozók, segítőkészek voltak, még napi edzéstervet is kaptunk, hogy kihasználhassuk szinte az összes gép nyújtotta lehetőségeket. Miután végeztünk megegyeztünk a barátnőmmel, hogy bérletet veszünk ebbe a hetedik kerületi konditerembe, s minden nap eljövünk, hogy meglássuk, mennyit változtathat az alakunkon.

Azóta mindketten formában tartjuk magunkat, és boldogan várjuk a következő alkalmat mikor ebbe a jó kis terembe jöhetünk.

A bejegyzés trackback címe:

https://narancsborkezelese.blog.hu/api/trackback/id/tr764037704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása