jan
10

Száraz bőr ellen

Címkék: bőr száraz száraz bőr | Szerző: joejudge | 6:48 pm

 Nagyon fontos kérdésem lenne. Mostanában a száraz bőr problémájával küzdök. Azért írok neked, mert te kozmetikus vagy és talán jó tanácsokkal tudsz ellátni azzal kapcsolatban, hogy mit lehet csinálni ha száraz a bőröm.  Nagyon kellemetlen érzés a száraz bőr, mert folyamatosan viszket. Leginkább a vádlimnál érzékelem, hogy száraz a bőröm és sajnos nincsen elég önuralmam, folyamatosan vakarom. Természetesen ki is pattogott ezek után, tehát a száraz bőr halmozott problémákat okoz idővel.

 

Próbáltam mindenféle olyan kozmetikumot keresni, ami száraz bőrre van, de igazából nem tudom, hogy melyiket válasszam. Amikor nemrég beszéltünk, említetted, hogy a bőr tulajdonképpen az immunrendszer első rétege. Említetted, hogy a különböző tüneteknek nem csak fiziológiai, de lelki eredete is lehet. Milyen belső lelki problémát jelent a száraz bőr?  Ha jól értelmeztem, akkor igazán akkor fog elmúlni, ha megoldom a lelki problémámat. Nekem az is jó, ha először csak tünetileg kezeljük, valamilyen termékkel, mert már nagyon idegesít, hogy száraz a bőröm. Ha már elmulasztottuk, utána nyitott vagyok mindenféle lelki gyakorlatra. Kérlek nézz utána, hogy milyen lelki konfliktus okozhatja a száraz bőrt.

 

Az ismerőseimtől is megkérdeztem, hogy ők mit csinálnak, ha száraz a bőrük, sokan egyszerű tanácsot adtak, amiket be is tartottam, de nekem még mindig az.

 

Nagyon tetszik nekem a te gondolkodásod a bőr különböző gyógymódjairól. Azt szeretném, ha természetes alapanyagokkal oldanánk ezt meg. Láttam is a honlapodon, hogy volt már aki azzal a problémával fordult hozzád, hogy száraz a bőre. Valószínűleg privátban válaszoltál neki, mert a honlapodon nem találtam száraz bőr menüpontot. Szerintem a száraz bőrnek egy teljes cikksorozatot is szentelhetsz, mert valószínűleg sok embernek ugyanez a problémája.

 

Köszönöm szépen, hogyha segítesz megoldani ezt a problémát.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://narancsborkezelese.blog.hu/api/trackback/id/tr523534964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása