feb
28

Hajszárítók

Címkék: hajszárító | Szerző: joejudge | 10:06 pm

 Sziasztok!

Nemrég elég kellemetlen helyzetbe kerültem, amikor hajmosás után vizes fejjel kellett konstatálnom, hogy a hajszárítóm bedöglött.  Furcsa kerregő hangot adott ki, majd elfüstölt. Egyébként is bőven túlteljesített az árához képest elvégre egy névtelen olcsó kínai hajszárítóról beszélünk.

El is terveztem, hogy másnap beugrok valami elektronikai boltba és veszek egy másik olcsó hajszárítót. Amikor beértem az üzletbe hatalmas választék tárult elém, kábé három féle hajszárító sorakozott a polcon. Nehéz volt a döntés, tulajdonképpen fogalmam sincs mi a különbség köztük, mert nem szoktam trükközni a hajammal. A háromból két hajszárító teljesen sima volt, a harmadiknak pedig volt valami tárcsaszerű tartozéka. Meg is kérdeztem az eladót mi a különbség, aki csigalassúsággal fogta fel, hogy már másodjára szólok neki. Kiderült, hogy a hajszárítókról dunsztja sincs. Így nem jutottam előrébb. Úgy voltam vele, hogy nem kockáztatok egy ilyen új típusú szupertárcsás hajszárítóval, hanem választok egyet az egyszerűbbek közül. Nem igazán mondhatnám, hogy nehéz volt a döntés, mert az egyik hajszárító totál rózsaszín volt valamiféle strassz kövekkel megspékelve, amíg a másik szimplán fekete. Nosza, neki már repültem is a kis dobozkámmal a pénztárhoz, ahol kifizettem érte a hajmeresztő 700 Ft-os összeget.

Miután hazaértem már szedtem is ki a dobozából a vadonatúj fekete hajszárítómat, mert azonnal ki kellett próbálnom persze. Tulajdonképpen szét kellett tépnem a dobozt, mert a kínaiak nem spóroltak a celluxszal. Gondoltam azért átnézem a használati útmutatót, mert a kelleténél több gomb van rajta. Meg is találtam a kis cetlit, de azon minden kínai betűkkel volt odarajzolva. Nem jutottam előrébb. Próba szerencse alapon csatlakoztattam a hajszárítómat a 220-ra, aztán vártam a csodát. Végigkapcsolgattam a gombokat az összes létező variációban, de nem történt semmi extra. Fújta a meleg levegőt úgy, ahogy kell és ennyi. Azt hiszem azok a plusz gombok semmire se valók rajta, inkább csak átverés. Így lett nekem új hajszárítóm.

A bejegyzés trackback címe:

https://narancsborkezelese.blog.hu/api/trackback/id/tr784221584

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása