jan
22

Szauna előnyei és hátrányai.

Címkék: szauna | Szerző: joejudge | 8:18 pm

 Nem bírom a meleget. Ennél fogva nem bírom a szaunát sem, pedig mondják, hogy a  szauna igazán egészséges. Nem véletlenül terjedt el az egész világon, méltán népszerű a szaunázás. Nem tudom, mi a hatása a magas vérnyomásra, de nekem sajnos magas, ezért nem merek szaunázni. A szaunák légköre elég puritán, tekintve azt a sok fél pucér embert, de összességében a szaunákkal jók a tapasztalataim. Addig, amíg rávettem magam, és elmentem egyszer-egyszer egy szaunába, mindennel elégedett voltam, leszámítva persze azt a hőmérsékletet, aminek kitettem magam.

Persze ha nem felejteném el minden pillanatban, hogy a szaunának épp a meleg- párás levegő a lényege, nem is panaszkodnék a szaunákra épp a meleg miatt. Szoktuk is mondani: szauna meleg. Vagy nem mondja senki? Olyan meleg van, mint egy szaunában. Ebből én egy melléknevet képeztem, így keletkezett a szauna meleg. Na ha ez nem lenne, mármint a szauna magas hőmérséklete, igazán szeretném a dolgot. Akkor viszont már nem mondhatnám, hogy a szaunát szeretem, az már valami más lenne, hiszen a szauna egyik alapfeltétele a meleg. Ettől izzadunk ugyanis. Na, ez is éppenséggel a szauna sajátja. Önként izzadnak ott az egészségesebb és frissebb testre vágyó emberek. Szaunázni tehát jó, jót tesz nekünk, én is elmegyek majd, de kizárólag, ha egy kis kézi ventillátort is engedélyeznek a számomra. Az lenne igazán a formabontó szauna élmény. Bizonyára ki is dobnának. Tényleg, kidobtak már valakit, valaha is egy szaunából? Ha igen, biztosan nem a ventillátor, hanem valami egészen más, melegebb téma miatt tehették. Ennyit a szaunáról.


A bejegyzés trackback címe:

https://narancsborkezelese.blog.hu/api/trackback/id/tr63718871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása